JULBILDER

Jag lägger upp lite bilder från gårdagens julfirande...


Dukat bord. Tygservetterna och servettringarna räckte inte laget runt,
men det måste ju finnas viktigare saker...som finns det hjärterum så
finns det stjärterum till exempel :) Ett bord till stod bredvid det som
finns på bilden.


Jag trädde vita pärlor på silvertråd...


Och köpte några julgransbollar till dekoration


Julgranen...och det här är bara en del av de paket som fanns under
granen innan det var färdigt!


Lite julmat




Snörena var roligast och pappren också rätt skoj. Grejerna inuti var
inte så viktiga.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

God fortsättning! vi kommer gärna och hälsar på någon dag! vi ska åka ner nu mån-tis och hämta ett flyttlass, men i övrigt är vi på ön. Vi börjar jobba igen efter trettondagen. Det har ju hänt en massa sen sist vi sågs, så kanske det behövs lite uppdatering ;)

2009-12-26 @ 10:56:12
Postat av: Linda

vilken tur att någon fixade hem dekorationerna då så att dukningen kunde fullbordas... :P

Postat av: Linda

Åhh va gott allt ser ut. Men jag fick ju hänga med på ett hörn på Julafton :) mysigt vi hade hihi. Ja visst är Micke en läckerbit :) har inte så dålig smak då .. bäst jag håller honom hårt så ni ingen tar han i från mig.. hihi.



Puss och kramar på er

2009-12-29 @ 10:08:23
URL: http://cancer.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0