Julshopping & julgodis

Tack för att ni har gett er till känna som bloggläsare! Några nya läsare kom fram...det är roligt. Fortsätt gärna kommentera min blogg, i synnerhet nya läsare! Bloggen är ingenting utan respons!

I lördags var vi till Täby och shoppade julklappar. Vi hittade allt vi skulle ha, vilket var en lättnad. Julklappar köpta...check! En har jag dock kvar, till min man...någon som har en bra idé på julklappar till en karl på 32 år som mest bara önskar sig garage och grus till gården? Verktyg och dylikt är också ett behov, men det känns lite trist att köpa en grästrimmer till julklapp.

Idag har jag och mamma bakat julgodis. det blev knäck, wienernougat, citrongodis och chokladtryffel. Mums! Jag har med andra ord ätit mer än vad jag borde idag, det går inte att låta bli att slicka skeden :) Bara två veckor kvar av diet nu, sedan paus. Börjar känna mig något omotiverad...

Kommentarer
Postat av: Linda E-J

citrongodis...låter mumsigt. Det receptet måste jag få så jag kan prova =)

2009-12-08 @ 08:27:18
Postat av: Arlene

Haha! Känner igen det där... När vi förlovade oss fick vi ganska mkt pengar och D:s kommentar var "vet du hur många lass grus vi kan få för dom pengarna??" Men till slut köpte vi soda streamer och bakmaskin med köttkvarn istället :)

2009-12-08 @ 13:17:20
URL: http://lillalen-theone.blogspot.com
Postat av: Jonna

Linda: det är citrongodis med vit choklad, mycket gott!



Arlene: hahaha, karlar alltså :)Men det låter som om du hade ett finger med i spelet gällande det slutgiltiga valet sen :)

2009-12-08 @ 14:19:59
URL: http://himmelapannkaka.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag beställer en påse wienernoughat..!! Hur lång är leveranstiden :) ? Hihi.



Mitt favoritgodis. Du är verkligen duktig. Tänk om jag kunde vara så där duktig och få till det. Jag brukar glömma grejerna i ugnen så det bränns alltid vid.



Bamse Kram :)

2009-12-09 @ 06:43:26
URL: http://cancer.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0