Jultaggar, bröllop och bus med Ebba

Jag har börjat tillverka jultaggar till årets julklappar. Tanken är att jag, istället för att ge bort julblommor, ska baka lite julgott och paketera in i cellofan med snygga band och så dessa taggar.





Igår var vi på bröllop, eller rättare sagt bröllopsfest, för paret gifte sig borgerligt redan i juni. Bara unga människor var bjudna och stämningen var hög. I alkoholväg serverades endast öl, vin och avec, men det fungerade (egentligen till min förvåning) riktigt bra. Inte saknade jag starkspriten alls, tvärtom höll det det hela på en rimlig nivå :) Festen skulle avslutas vid halv 2, så vi åkte till Arken något före det. Det var riktigt roligt också på krogen, undrar när det var det senast? Det finns en fördel med att hålla tillbaka lite i vanliga fall. När man sällan går på krog blir det desto roligare när tillfälle ges och vad gott maten kan smaka när man annars bantar!

Idag har jag busat lite med Ebba. Hon är en riktig liten sockertopp och alldeles clownröd runt munnen då hon suger på tutten så hon får skavsår...



Här kommer ytterligare några bilder från kvällen. Mys på pappas mage är det här.




Kommentarer
Postat av: Linda

GulleEbba! :)

Postat av: Linda E-J

vad fina saker du gör =)

2009-11-23 @ 14:28:32
Postat av: Linda

Va duktigt du är. Dem kommer säkert bli jätte glada över sina julklappar. Och Ebba sötnosen är ju bara för söt. Hoppas du kommer till Sverige nångång så jag får träffa er. Big Hug

2009-11-23 @ 14:31:38
URL: http://cancer.bloggplatsen.se/
Postat av: Linda E-J

du e duktig du =)

2009-11-23 @ 15:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0