Kalasande och svinis

Igår fyllde min mans moster år. Hon har ett förståndshandikapp och kalaset gick av stapeln på Mirandahemmet där hon bor. Det är något speciellt att kalasa med ett helt gäng med personer med förståndshandikapp, Downs syndrom och diverse. Det är charmiga människor, men det kan jag säga, att jag skulle aldrig klara av att jobba där. Jag svarade på samma sak måååånga gånger :) Lite lustigt var det att en av gästerna gissade att jag är 23 år gammal och sedan att min man är 40. Min man svarade väldigt hastigt att han är 32... :)

Imorgon fyller min far 52 år och vi har varit där och druckit kaffe ikväll. Min bror och hans sambo var också med. Så nu har det varit en del kalasande. Jag har dock hållit mig till kaffe med tanke på vikten.

Imorgon ska jag ta en tur till Avancia igen. Läste i tidningen att man kanske kan få svininfluensa av maskinerna. Det har jag ju inte direkt lust med, men man kan inte låsa in sig hemma heller. Jag ska vaccinera mig när möjligheten finns. Det borde vara Ebbas tur nästa vecka. Enligt tidningen kan små barn drabbas hårdast av influensan. Jag vill inte att Ebba ska bli sjuk...

Annars väntar jag på att få gå till BB och snusa på nyfödd bebis. Bebisen kommer när som helst :)

Kommentarer
Postat av: Linda

Du kan få ett par gummihandskar av mig som du kan ha på dig på avancia ;)

Postat av: Jonna

Ja, haha...på tal om det har jag haft ett par gymhandskar en gång i tiden, undrar vart de tagit vägen...

2009-11-13 @ 17:27:57
Postat av: Linda E-J

Värst vad ni har kalasat denna vecka =)



Vad betalar du för att träna på avancia? Är det bra där?



2009-11-13 @ 18:11:14
Postat av: Jonna

Jag får rabatt för att jag är anställd av ÅHS, är inte helt säker, men ett kort med 10 träningar kostar runt 70 euro. Jag gillar Avancia, det finns en liten tjejsida med en del maskiner också.

2009-11-13 @ 22:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0