Allt om mig

Hur bor du: i ett nytt funkishus i Finström, Vandö på Åland
Brukar du komma i tid: ja, förutom på morgnarna, är vansinnigt morgontrött
Hur lång är du: 176,5 cm
Kan du laga mat: ja, vad som helst ur en kokbok, men min man har bättre känsla så oftast lagar han
Vad jobbar du med: är mammaledig, men annars som socialkurator på rehab på sjukhuset
Vad har du på dig just nu: en stor svart t-skjorta som det står "MAMMA" på, morgonrock, trosor och sockor...haha
Har du någon fobi: nej
Vilket är ditt senaste inköp:
förutom mat så var det en hel massa kläder för en vecka sedan
Din favoritdryck på morgonen: vatten
Var fick du dina senaste pengar ifrån: FPA, barnbidrag
Vad ska man göra för att få dig irriterad:
lova men inte hålla
Intressen: hemmapysslande, scrapbooking, läsa
senaste person du kramade: min man
Senaste person du ringde: mamma
Vad drack du senast: te
Vill du ha barn: vill gärna ha flera
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: en mugg
Attraheras du av män med skägg:
nej, det sticks
Brukar du baka: nu och då, jag gillar att ÄTA därför bakar jag :)
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: det är jag!
Vilken svordom använder du mest? helvete
Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 10.00 men jag masar mig sällan upp före 11...
Var köper du dina matvaror ifrån? Mattssons i Godby
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? ett garage
Vad åt du till middag senast? ytterfile med kantarellsås och ris
Kan du vissla? nej, det kommer bara ut ett ynkligt litet ostämt pip
Tittade du på tecknat när du var liten? ja, ofta, speciellt Snobben och Grodan Boll
Pratar du några andra språk? okej engelska
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? svenska och engelska
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? 8
Är dina dagar fullbokade och stressiga? inte egentligen fullbokade, men jag stressar lätt upp mig själv
Hur gammal blir du nästa födelsedag? 28
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
att jag måste försöka se det positiva
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? om någon lurade upp mig i ett flygplan skulle jag göra det, men jag skulle inte välja det själv
Tycker du om att krama folk? jag är inte speciellt kramig, men en kram som hälsning blir det nu och då
Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
kronprinsessan Victoria och systrarna Kallur
Tre saker du alltid har med dig? nuförtiden är det skötväskan med en massa grejer, min handväska med ytterligare saker och så min dotter (om man nu kan kalla henne en sak:)

Kommentarer
Postat av: Annica

Hej!

Lägger genast till i favoriterna :-)

På tal om ngt annat, så har jag i flera veckor nu försökt få iväg ett mail till dig... men blir alltid avbruten, denna vecka tar jag nya tag!

Kul att få en ny blogg att följa... söt liten Ebba !!

Kram

2009-11-01 @ 13:41:39
URL: http://fameliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0