Schema för inkommande vecka

Idag: klipp och färg av håret, packa Ebbas väska eftersom hon ska sova hos sin farmor inatt, hänga upp tavlor hos pappa, packa min egen väska inför resan imorgon och sedan försöka somna i tid (före...3...??).

Imorgon: resa till Stockholm kl.8.00, shopping, umgänge med vännen M där jag också blir över natten

Lördag: valbara aktiviteter i Stockholm på dagen, hemresa på kvällen

Söndag: kalas hos min bror D som fyller 25 år, babysim kl. 16

Måndag: till stan med vännen L för lunch, promenad och lite inköp

Tisdag: träning på Idrottsgården kl.19.30-21.00

Onsdag: besök av vännen L

Torsdag: lunchbesök av vännen C, som dessutom fyller år (jag ska bjuda honom på något gott!)

Fredag: middag på Dinos och diskobowling med diverse tjejer

Lördag: åka med Ebba till min bror med sambo tidigt tidigt på morgonen och sedan vidare på kryssning med Birka med grannarna. God mat, dans och för mycket alkoholhaltiga drycker med andra ord.

Söndag: jag hoppas någon kör hem Ebba till oss för jag planerar att vara bakis :)


De som säger att det är enformigt eller långtråkigt att vara hemma mammaledig vet inte vad de pratar om!

Kommentarer
Postat av: Linda E-J

har en liten korrigering ang, läs på msn...

2010-02-04 @ 12:49:02
URL: http://www.lellesliv.blogspot.com/
Postat av: Linda

Ne du verkar ha fullt upp med massa härliga aktiviteter. Åh va kul du kommer ha. Lite avis. Men jag får i alla fall träffa Milla idag :) i Stockholm. Ska bli jätte kul.



Kramiz

2010-02-06 @ 06:32:56
URL: http://cancer.bloggplatsen.se/
Postat av: Emilia o Johan

Vi har precis gått igenom filmklipp och bilder på din blogg, vi har skrattat och sagt "ååååh" många gånger :)



Er lilla sötnos!



Finns riktiga fjärilssimstakter i Ebba, den styrkan i armarna skulle man ha!(efter att ha sett klippet där hon tar sig upp för trappstegen) /Johan



Hoppas vi ses snart!

Kram

2010-02-07 @ 19:35:55
Postat av: Jonna

Emilia & Johan: ja, visst är hon världens sötaste (och vilken armstyrka!) :)

2010-02-07 @ 22:17:20
URL: http://himmelapannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0