Underkjol med stålringar att låna?

Ebba vaknar tidigt på morgnarna nu för tiden, vanligtvis mellan 7 och 8, så jag borde gå och lägga mig. Klockan är tio i ett. Maken har haft sportlov och tagit hand om Ebba alla morgnar i en vecka medan jag har sovit till 10-11- imorse till 11.15 då jag vaknade med ett ett ryck (en sån lyx!). Nu är jag ju inte speciellt trött på kvällarna...

Under sportlovet har vi...ja, egentligen inte gjort någonting, ändå har dagarna varit fulla. Tiden vill inte riktigt räcka till. Jag tror inte jag varit utomhus mer än att jag gått till bilen och tillbaka, med bara ett undantag. Den där duktiga mamman som är ute och promenerar med barnvagnen varje dag är inte jag. Jag tycker inte om kyla, eller dimma, eller moln...jag vill att det ska vara sol och behaglig temperatur om jag ska ska gå ut!

Inkommande vecka har jag bord på Bettans bod. Jag ska sälja avlagda kläder och diverse andra prylar med andra ord. Jag har varit smal, gravid, efter graviditet och sedan gått ner 25 kg efter graviditeten vilket innebär en jättehög med kläder som jag använt en eller ett par gånger. Hoppas jag får någonting sålt.

På lördag blir det dop. Det ska bli trevligt. Vi är också lovade extralyxiga varma mackor till middag efteråt. Det låter gott. Dock borde jag inte alls äta några extralyxiga mackor eller födelsedagskakor och tårta som vankas på fredag då jag fyller 28 år, utan istället banta bort 2 kg till. Jag ska nämmeligen kanske vara med som modell i min insydda brudklänning i storlek 38 på bröllopsmässan om några veckor. Bara jag hittar en underkjol med stålringar att låna. Någon som har en??

Kommentarer
Postat av: Emy

Jag har en sån ifall du vill låna?

2010-03-01 @ 17:38:30
Postat av: Pamela

Se du får låna en underkjol! =) Hoppas du kan vara med! Det skulle vara så kul! Kram

2010-03-01 @ 18:58:12
Postat av: Linda E-J

jaa, se var lite efterforskning gör susen. Så klart du ska va med nu =)

2010-03-01 @ 20:22:04
URL: http://www.lellesliv.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Ja, Jag vill låna, Emy! Ska svara på din blogg också så du säkert ser det :)

2010-03-01 @ 21:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0