Buried alive!

Ingen kan klaga på vintern i år i varje fall, det är en sak som är säker. Det finns enorma mängder snö där på utsidan och jag vet inte när jag senast såg marken. I november?

Vi trotsade kylan idag för en gnutta frisk luft och några vintriga fotografier. Ebba gillar inte kylan och inte heller pulkan. Hon ser mest...butter ut. Hon är nog en innebebis. I varje fall fick hon dras med att stanna ute en stund, påbyltad som en michelingubbe.


En säl...eller en bebis...? (Jag vet, hon är ingen bebis längre, men hon
och jag har kommit överens om att jag får kalla henne bebis tills hon
fyller 1 år...)


Seriöst mycket snö!


Det var i den vallen hon satt på ovanstående bild


Så mycket vitt på altanen!


Jag tror att vi snart blir begravda i snö! (Okej, nu överdriver jag lite)


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha, vad hon ser genuint skeptisk ut! :)

Postat av: Jonna

Ja, alltså det går inte att locka fram ett endaste litet halvleende utomhus, haha!

2010-02-22 @ 12:58:32
Postat av: Pamela

Alltså ska du bara kalla henne bebis tills hon är ett? ;) Jag kallar min fortfarande för bebis och hon fyller snart 5...hehe ;) Tror det blir lätt så när man bara har ett..

2010-02-23 @ 09:56:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0