Vintage Rose bäddset

Inredningen hos oss har hittills dominerats av strikt funkis, men mitt nya projekt är att våga satsa på inredning med gammaldags känsla, sådan som jag verkligen gillar. Tanken är att inredningsdetaljer och möbler i gammaldags stil ska liva upp den stela funkisen, bidra med liv, charm och personlighet. Jag har inte kommit speciellt långt med mitt nya projekt, men nya sängkläder införskaffade jag på Åhléns under senaste Uppsalaresan.


Vintage Rose från Åhléns


Hos oss tillsammans med en brun pläd och kuddar

En bild från imorse på Ebba i spjälsängen lägger jag också in.


Kommentarer
Postat av: Linda E-J

tjusigt =) tror det kommer passa riktigt bra med lite gammaldags detaljer i ert hus =)



jag har tagit lite kort på mitt tavelprojekt som jag måste lägga upp på min nya blogg...det är så skönt att ha en fungerade blogg =)



Ses i morgon!

2010-02-01 @ 15:14:47
URL: http://www.lellesliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0