Babbel-bubbel

Grannarna kom över med en flaska champagne igår kväll. De ville pröva sorten som de ska bjuda på vid deras kommande bröllop. Jag hade redan druckit en halv flaska vin, så jag kände mig lätt rund om fötterna. Trevligt var det i varje fall, något otippat och det gav semesterkänsla.



Förutom detta så har vi varit varit barnvakt till familjen E-J:s barn (inte samtidigt som alkoholdrickandet dock). Barnen var hos oss ett par timmar. Tre blöjbarn samtidigt, det skulle vara rätt mycket att hantera, även om några timmars barnvaktande inte är något bekymmer. Men i längden...den ena skriker, den andra kliver den tredje på huvudet och någon ålar sig mot en trappa. Just nu känns det som om ett barn är lagom för mig, även om jag så småningom vill ha flera.


Den ena...


...och de två andra.

Ebba skrattar åt de allra enklaste saker. När jag slår efter kryp med flugsmällan skrattar hon så hon tjuter. Se här:


Kommentarer
Postat av: Minna

Sötaste Ebba! Hon har fått dina lockar! vad fint! :)

2010-07-22 @ 20:58:31
Postat av: Linda

Det ser ut som emil håller på att krypa ur bilden =)

2010-07-22 @ 21:16:08
URL: http://lellesliv.blogspot.com/
Postat av: Jill F-F

Så söt Ebba är:) Ja du, nu vet du kanske hur vi har det alla dagar, dock har vi bara 1 blöjbarn kvar, men i ca 4 mån hade vi 3 blöjbarn, men allt annat stämmer in på oss, olika viljor, gap o skrik:) Inte alltid förstås, men ganska ofta:) Ha d bra!

2010-07-23 @ 22:24:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0