Gåvagn & stundande bröllop

Ebba fick en gåvagn från Plasto till julklapp. Häromdagen såg det ut så här hemma hos oss:



Om ni tittade efter noga såg ni att min brudklänning hängde i sin påse över halvväggen hemma hos oss. Den tog jag fram för att sy ut den lite grann. På mig fick jag den ändå, men med tanke på att det kan vara bra att kunna andas också i helgen så bestämde jag mig för att släppa ut det som mamma sydde in när jag skulle gifta mig. Denna helg blir det alltså bröllopsmässa för hela slanten. Halv 12 ska jag vara på Alandica på lördag. Då ska frisyren fixas och sminket appliceras. Söndag blir det samma sak igen. Jag var till Hasses ur & guld för att bestämma smycken att ha till klänningen idag. Imorgon kväll ska vi mötas för att få information och öva gå catwalk...


Kommentarer
Postat av: ramona

tror jag måste komma o kika på dig på söndagen:)) vilken tid är det då?

2010-03-18 @ 20:45:00
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: Linda E-J

övning ger färdighet =) vänta bara när hon tar sats och springer ner för trappstegen =)

2010-03-18 @ 20:51:47
URL: http://www.lellesliv.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Ramona: modevisningen är klockan 4 på lördag och klockan 3 på söndag. Jag kommer bli helt nervös om jag får en massa publik, haha!

2010-03-18 @ 21:01:31
Postat av: Svägerskan

hihi, ser ut som om ebba bär ett kylskåp tillika som hon går med gåvagnen. tynglyftning nästa! :) Lycka till i helgen!

2010-03-19 @ 23:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0