Shopping, shopping, shopping!

Helgen är slut och jag har sovit. Vad trött man blir av att resa, det blir lätt intensivt och tidiga morgnar.

För att återgå till helgbestyren så har vi alltså varit i Stockholm och hälsat på vänner. Fredagkvällen bjöd på mycket god indisk mat och en servitör vars högsta mål var att charma Ebba så han fick ta upp henne i famnen. Efter att hon slagit bort hans händer diverse gånger lyckades han faktiskt.

Lördagen bestod av shopping då vädret inte tillät mycket annat. Jag köpte en brun läderjacka på Mango som jag bara ääääälskar! Jag har aldrig haft en läderjacka förut, men alltid velat ha. God mat, magknip och en hyrd film ingick också detta dygn.


Min jacka

Söndagen åkte vi till Täby för ytterligare shopping. Nu har vi kläder åt oss alla tre för vår- och sommar. Morsdagsmiddagen tog vi ombord på färjan.

Summan av kardemumman blev en lyckad helg. Nu är det dags för vardagsbestyr igen.


Kommentarer
Postat av: linda

snygg jacka, är det mode med läderjacka nu =)???



2010-05-13 @ 21:43:56
URL: http://lellesliv.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Åtminstone hade många tjejer i Stockholm läderjacka! De flesta var väldigt korta, vilket ser märkligt ut på mig som har långa ben. Den jag hittade går till byxlinningen om jeansen är av lite lägre modell, vilket jag tycker är lagom.

2010-05-14 @ 16:13:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0