Sol sol sol!

De lovade regn idag, men sol fick vi! Om möjligt är jag ännu mer kräfta idag än vad jag var igår. Ebba som i vintras var en inne-bebis accepterar för närvarande att vara utomhus om jag aktiverar henne. Att sitta stilla en stund på altanen (om hon inte sover) kan jag drömma om, då hon försöker hoppa över kanten om jag släpper henne lös. Eftersom jag gärna är ute i solen har jag försökt hitta på diverse aktiviteter idag, där ingår två promenader, bad i poolen, gunga och flera måltider.


Att plaska utomhus var ju rätt skoj!


Och nya gungan är kul, speciellt roligt är det att se på när mamma
gungar, då kiknar Ebba av skratt!



Ebba vill äta själv. Hon spottar ut maten i hakklappen och äter den
därifrån med händerna. Det mesta hamnar på golvet, just idag på
altanen.

Kommentarer
Postat av: Minna

Åh va härligt det ser ut! så söt hon är Ebba, växer så det knakar gör hon! :)

2010-05-19 @ 19:34:53
Postat av: Jonna

Ja, lilla Ebba är rätt stor :)

2010-05-19 @ 19:55:05
Postat av: ramona

ja det är så härligt nu när det är varmt och skönt ute, men man ska nog akta sig :) vart lite röd om näbben jag med häromdan när jag var ute :))

våran pool har inte kommit fram än... men det ser ju lockande ut när man ser på dina bilder:)

2010-05-19 @ 20:12:13
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0