Dag 10: vad jag är tacksam för idag

Idag är jag tacksam...

... för att vi fick en vit lillajul

...för att ljusstakar och julstjärnor lyser upp mörkret

...för den mysiga helgen med pepparkaksbak och glögg, lillajulmarknad och middag och dagens 1-års kalas

...för familjen Granberg i allmänhet

...och för min man i synnerhet

...för att min man orkar

...för att jag har vänner som berikar mitt liv

...för att Ebba finns

...för att jag har den stora ynnesten att få vara hemma med Ebba så länge

...för att studerandet går så bra

...för att vi såg till att spara pengar så att jag kunnat bli hemma så länge utan att vi svälter ihjäl

...för att min syster vill komma till oss nästa helg

...för den inplanerade julbuffén nästa söndag och för resan till Stockholm och min kusin helgen efter

...för att julen är på kommande










Kommentarer
Postat av: Emilia

Ja, snart kommer ni hit så jag får se er. Länge sen igen nu. Kram

2010-11-28 @ 17:23:36
Postat av: Jonna

Ja, jag ser fram emot att träffa er och se er nya lya! Vi syns! Kram!

2010-11-28 @ 18:39:44
URL: http://himmelapannkaka.blogg.se/
Postat av: Hanna Skattberg

sv: jo jag har haft de bra :D

2010-11-28 @ 18:48:32
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0