Snö till förbannelse!

När har det snöat så mycket under en och samma natt som det gjorde den senaste? Jag tyckte synd om maken som måste skotta snö i 40 minuter imorse innan han alls kunde ta bilen på jobb till klockan 8... Det är i sådana stunder jag är glad för att jag kan studera hemifrån.


Här under ligger grannens infart...


Snälla svärfar hjälpte till och skotta idag.

Jag passar på att lägga upp en bild på Ebba, tagen för en stund sedan.


Byxlös med väskan på huvudet...


Senaste lördag var jag till Ikea tillsammans med vännen L. Söndagen spenderades i skruvandets tecken.


Ebba hjälpte pappa skruva ihop en bokhylla.

Kommentarer
Postat av: Linda

jag hoppas verkligen dan och rainer får igång snöslungan i morgon för vi har MASSOR med snö på gården =( jag fick spänna fast emil i vagnen framför tv:n i morse så jag kunde gå ut och hjälpa dan för han fastnade med bilen...

2011-02-11 @ 19:22:17
URL: http://lellesliv.blogspot.com/
Postat av: Jonna

Ja, jisses alltså, man har ju sällan sett så mycket snö!

2011-02-11 @ 19:39:58
URL: http://himmelapannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0