Ebba dansar med pappa

Jag fick en ny kamera av maken till julklapp. Den spelar in film i HD-format, vilket ju annars är trevligt, men redigeringsprogrammet Windows live moviemaker som jag brukar använda klarar inte av det stora formatet. Min bror har således hjälpt mig konvertera klippen så de kan köras där ändå, men det innebär att jag har en text mitt i rutan, som ni ser på klippet nedan. Måste fixa ett nytt redigeringsprogram!

Anledningen till det skakiga klippet är att jag dansar samtidigt som jag filmar. Rätt mörkt är det också vilket helt enkelt beror på dålig belysning.



Imorgon ska jag skriva den sista tentan för terminen, en salstenta i personalekonomi. Oturligt nog har jag blivit sjuk, hade feber igår och känner mig inte kry idag heller även om jag tror att jag är på bättringsvägen. Det är inte helt lätt att plugga med feber. Hoppas jag mår bättre imorgon så jag kan koncentrera mig på tentan!

Ebba har också haft feber i flera dagar och är fortfarande förkyld och alldeles svullen runt ögonen. Jag misstänker att hon har fått ögoninflammation. Hon har legat i soffan och tittat på tv hela dagarna, egentligen är det bara dans hon orkat lägga lite energi på nu och då, som på klippet ovan.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men gullunge :)

Postat av: Minna

Så söta dom är :)

2011-01-13 @ 23:32:41
Postat av: Gun-Lis

Vad fint ni dansar

2011-01-18 @ 17:53:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0