En bra dag

Trots att jag inte sov alls inatt. Ja, jag menar inte alls, jag slumrade något efter 8-tiden imorse, så har det varit en bra dag idag. Kusin-vitamin L kom till oss på besök idag efter lunch, eller rättare sagt till mig, för maken och dotra åkte till Sverige för att handla mat imorse. Efter välbehövligt kaffe, allmänt snack, en tur till blombutiken, paj till middag som maken lagade åt mig igår (är jag bortskämd eller bortskämd???) åkte jag och L till Eckerö och min bror med sambo och lilla bebis.

Om jag hade fått skulle jag ha tagit bebis Gabriel med mig hem. Han måste vara den sötaste bebisen någonsin (förutom Ebba natyrlich). Min lillebror var världens sötaste linblonda lilla pojke som barn, om jag kunde skulle jag gå tillbaka i tiden och ge honom en kram. Gabriel har potential för att bli ännu sötare.


Jag blir ju alldeles bebissjuk!


Sötaste bebisen!


Mamma S, jag och kusin vitamin L.


Kommentarer
Postat av: Susanna

Ja visst är han urgullig:)

2010-08-09 @ 18:40:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0