Have an ice day!

Idag har det varit en trevlig dag. Först promenad och fika med vännen L, god paella till middag och sedan besök av en annan vän L. Precis som det ska vara.

Kompisen M som fyllde 28 år förra veckans torsdag har nu fått sitt kort som jag scrappade förra veckan. Jag lägger upp bilder. Idén är snodd från en annan scrappare. Mitt mål är att börja producera egna scrapalster så småningom, men eftersom scrappande på den här nivån är rätt nytt för mig och det tar all min hjärkapacitet bara att klura ut alla olika tekniker börjar jag med att kopiera andras alster...


Fina papper, en bra sax, lim, 3D-kuddar för den upphöjda effekten och
knappar behövs till detta. Kanterna på snön har jag emobossat. Gubben
och snöstjärnan har jag skrivit ut från Internet, kalkerat till akvarell-
papper och gubben målade jag sedan med akvareller.




Vad tror ni förresten om att öppna egen Internetbutik som säljer scrapbookingmaterial till ålänningar (som slipper frakt och dubbel moms), kort jag har tillverkat och webdesigntjänster? M kläckte precis den strålande idén, kanske det vore något? (Jag måste förstås gå en webdesignutbildning först, men det är ju en baggis i sammanhanget :)


Kommentarer
Postat av: Linda

Låter som en bra ide :) Va fin den blev. Du har talang fröken. Kul med lite vän besök..



Kramizar

2010-01-19 @ 11:45:15
URL: http://cancer.bloggplatsen.se/
Postat av: Minna

Hon där M verkar vara en riktigt smart en! ;) Och Jättefint kort! jag skulle skulle köpa kort av dig :) Kram

2010-01-19 @ 23:41:40
Postat av: Jonna

Hahaha, du kan väl inte säga nåt annat än att du skulle köpa du som fått ett... :) men visst är hon smart hon där M ;)

2010-01-19 @ 23:47:59
URL: http://himmelapannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0