Examenskalas

I lördags var vi på examenskalas. Min kusin gick ut Lusse och det firades i trädgården på Möckelö. Det var lagom trevligt och trots blåst gick det bra att sitta ute. Ebba, som ju precis har lärt sig gå, stod först som fastfrusen i marken men vågade efter en stund trampa omkring på gräsmattan i sin fina vita klänning.


Hedersgästen Rickard!


En samling gäster, jag med Ebba i famnen.


Min mormor Carita och min brors Sambo Susanna.


Syskonkärlek! Mina kusiner Micke, Linda och Andreas.


Sötaste Ebba!


Ebba med maken. Finns det något sötare än ett barn som just
lärt sig
gå?


Kommentarer
Postat av: Emilia

Åh vilka fina bilder :)

2010-06-10 @ 22:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0