Sånt gillar vi!

Maken var på avslutningsmiddag med kollegorna igår. Han är lärare och har nu sommarlov. Eftersom han kom hem sent inatt hade jag tänkt stiga upp med Ebba imorse, men när hon vaknade klockan 8 studsade maken upp som en gummiboll. Jag låg kvar i sängen. Klockan tio kom han plötsligt med en överraskning; frukost på sängen! Då hade karlsloken stekt äggröra, bacon, brett mackor, kokat kaffe och plockat på bricka med yoghurt och diverse! Sånt gillar vi!!!

Jag frågade till och med om han varit otrogen inatt eftersom han kommit på såna idéer. Maken skrattade lite nöjt så där, så jag gissar att han bara är väldigt glad över sitt sommarlov (eller om han tycker hemskt mycket om sin underbara fru, jag vet inte).

Annars har vi fixat på gården idag, druckit kaffe och ätit glass med svärisarna och varit en sväng till stan för middag på minigolfrestaurangen och en stunds strosande längs gatorna i den Åländska självstyrelsens namn. Det var typ vi och några pensionärer, inte speciellt mycket action där inte.

Kommentarer
Postat av: Linda

åh, vilken trevlig överraskning, sånt gillar vi =)

2010-06-09 @ 22:45:01
URL: http://lellesliv.blogspot.com/
Postat av: Linda

Det låter nice! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0