Fars dag & vikt

Igår var det fars dag och vi var till Indigo och åt middag. Makens far, syster och systers sambo var också med. Det var riktigt gott och jag blev riktigt mätt. Så jäkla skönt att få bli mätt för en gångs skull, har varit hungrig i två veckor.

Exakt 3 kilo har jag gått ner på 2 veckor idag. 6 kilo kvar att gå ner med andra ord (av totalt 27 graviditetskilon). Vikten har stått stilla sedan i torsdags, men då åt jag några godisar i lördags och en hel massa mat igår. Jag har aldrig känt ett sådant behov av godis som jag gjorde i lördags. Nu ska jag hålla igen ytterligare två veckor, sedan ska vi på bröllop och då blir det ju en massa ätande igen.

Något som kändes riktigt bra var att jag kom i mina gamla jeans igen häromdagen. Jippii!! :) I början efter graviditeten kunde jag inte ens ha storlek XL, nu kan jag ha M igen.



Kommentarer
Postat av: Linda E-J



Kul att komma i sina gamla byxor...jag har en hel hög som ligger och väntar på mig...

Nu är syskonvagnen inhandlad iallafall så att jag (vi =) kan ta promenader på dagen så jag kan ha båda ungarna med mig...denna gång ska kilona bort lite fortare än förra gången...och gärna några till på det =)

2009-11-09 @ 18:26:37
Postat av: Jonna

Ja, det är något speciellt att komma i sina gamla byxor, liksom som ett mål i sig :) De sitter inte riktigt bra ännu, men bara det att de fick fast! :)

2009-11-09 @ 21:06:59
Postat av: Linda E-J

har gått och blivit bloggare nu förresten...kolla under Linda´s vardag på ålandstidningen

2009-11-09 @ 21:31:43
Postat av: Minna

Wohoo! härligt Jonna! Kämpa kämpa! :)

2009-11-10 @ 14:23:34
Postat av: Pamela

Duktig du är! :)

2009-11-10 @ 18:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0