Förkylning & bilder på boken om Ebba

Jag har ont i halsen idag. inte mycket, men så där att det känns som om det kan vara en förkylning på gång. Man ska inte säga något om att det går bra med träningen för då får man sota med förkylning och två veckors vila. Vi som ska på bröllop på lördag. I dessa tider kan man ju inte gå på bröllop om man är förkyld. Folk lär väl springa när de ser mig...suck.

Till roligare saker. Boken om Ebba är klar. Jag lägger upp bilder. Boken innehåller som helhet fler sidor än dessa, men här är i varje fall ett smakprov. Sidorna är gjorda av både papper, tyg, knappar, band, spets och olika dekorationer. För att fästa det har jag använt lim och fotolappar. Tyget och pappret som sitter på pärmen har jag stiftat fast med stiftpistol.


Framsida.















































Delen med fotografier är inte scrappad, utan jag har bara klistrat in bilderna.
Svarta mellanblad finns mellan de olika kapitlen (boken om Ebba, fotografier och övrigt).














Kommentarer
Postat av: Alexandra

du är så otroligt duktig och inspirerande Jonna!! Var får du alla fina idéer ifrån?

2009-11-19 @ 21:59:32
URL: http://lillalexa.blogspot.com
Postat av: Jonna

Mja, jag vet inte, jag gillar ju sånt här pyssel så jag ser nog idéer på alla möjliga ställen som Internet, tidningar och butiker.

2009-11-19 @ 23:23:28
URL: http://himmelapannkaka.blogg.se/
Postat av: Linda

Har bytt lösenord på min blogg. Vill du ha det nya skicka ett mail så får du det. Stor Kram



Ps: Du har världens sötaste dotter :))

2009-11-20 @ 12:52:30
Postat av: Jonna

Linda: jag vill gärna, men jag kommer inte ihåg din mailadress och kommer ju inte in på sidan för att se den!



Visst är min dotter världens sötaste! :)

2009-11-20 @ 16:35:29
URL: http://himmelapannkaka.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Men va fin bok! Var har du fått idé till alla sidor och allt att fylla i?

2010-03-20 @ 19:54:45
Postat av: Jonna

Kajsa: jag använde boken om mig som mamma gjorde när jag var liten. Där fanns en del färdiga frågor, men sedan har jag letat på Internet för att komplettera också.

2010-04-02 @ 10:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0