Kärlek

Det sägs så där lite slarvigt att vi lever i hårda tider; att våldet ökar, tiden med familjen minskar och att stressen tar över. Må så vara att det finns viss sanning i det, men det finns också en annan sida som verkar vara beständig. Jag pratar om kärleken, för visst finns det oerhört mycket kärlek där ute! Jag insåg inte hur mycket innan jag själv fick barn. Kärleken till barnet är oruckbar, finns alltid där och kommer alltid att göra det. Om alla känner som jag gör för sina barn måste det betyda att det finns mer kärlek än tråkigheter i världen.


Det är henne det handlar om.

Kommentarer
Postat av: Minna

Hej! Vilken fin blogg du har, gillar bakgrunden :) söt bild på Ebba, ett riktigt charmtroll! kram

2009-11-03 @ 22:41:36
Postat av: Jonna

Arå, mammas fina flicka! :) Kram till dig, Minna!

2009-11-03 @ 22:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0