1-års kalas

Idag har vi haft 1-års kalas i Vandö! Med 35 personer här blev det en hel del presenter, både leksaker, kläder och annat smått och gott. Av makens föräldrar fick Ebba (eller vi) en sulky, mycket bra!

Ebba hade först lite svårt att förstå varför det kom fram en massa människor till henne och sträckte fram paket, men efter ett tag fattade hon grejen och kröp glatt omkring med presentsnöre runt halsen. Jag tror hon tyckte att det var ett bra kalas.

Jag bakade tre tårtor och har mer än en och en halv kvar. Någon som vill komma på fika till Vandö imorgon? Jag bjuder den som vill komma!


Mimmitårta, bilden är färdigköpt, grädden har jag färgat med
karamellfärg.



Också en tårta.










Ebba åt en hel bulle själv!


Cool Ebba!


Yep, vi har likadana kläder, jag har varit på Me&i party och kunde
inte låta bli...


Kommentarer
Postat av: Linda

ni får väl bjuda in grannarna på överblivna rester ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0