Ännu mer kalas och inredd toalett

Jag tog Lindas kommentar (i inlägget nedan) på orden och bjöd grannarna på tårta idag, tillsammans med makens föräldrar. Med andra ord har vi även idag haft fullt hus här hemma, 10 personer närmare bestämt. Tårtorna som imorse var en och en halv är nu en halv och en mindre bit.

I sista minuten innan gårdagens kalas hann jag dekorera om toaletten. Innan var där mycket blekt, nu är det bättre.

På golvet finns en alldeles för grön matta, som ska bytas ut mot en
rosa sådan. Ingenting passar egentligen till den gröna keramikranden
på väggen, färgen är helt omöjlig att matcha utan att rummet blir för
kyligt.

Hyllorna är furuhyllor som jag laserat bruna. Dekorationerna på dem
och den gröna ampelkrukan inhandlade jag på trädgårdsmässan i
Stockholm härom helgen.

Kommentarer
Postat av: Linda E-J

tjusigt...kom på när vi åkte hemåt igår att jag glömde gå in och kika på toaletten.

2010-04-25 @ 19:16:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0