Jaaa!!!

Jag kom in på arbetspsykologin, jiiihuuu!!! Nu blir det att läsa personalekonomi på halvtid och arbetspsykologi på halvtid. Precis vad jag ville! Kurserna går på halv- och kvartsfart vilket innebär att jag kommer läsa 150% första delen av terminen…och ha Ebba med mig hemma. Men, det ska gå bra! Jag har bestämt att det ska gå!

 

Idag har jag målat hälften av baksidan på huset. Inte så mycket kvar nu. Det är många penseldrag innan ett helt hus är målat.

 

Imorgon ska vi på bröllop till närmaste grannarna. Ebba har haft feber idag och är snuvig, men vi har tänkt gå på bröllop även om hon är lite sjuk. Vi kan gå hem imellan om det blir jobbigt och jag hoppas det fungerar att gå och lägga henne hemma och gå och kolla henne med jämna mellanrum. Vi partajar ju inte längre bort än några meter från vår tomtgräns. Jag ser partytältet från köksfönstret där jag sitter just nu.

 

Nu ska snart Usain Bolt springa final, måste kolla. Baj baj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0