Pre studier

Jag försöker få undan så mycket som möjligt innan studierna börjar 30 augusti, för att minimera risken för att hitta på undanflykter för att läsa... Vi tvättade och städade båda bilarna idag.

Ebba var med och tvättade, se här:






Maken klädde Ebba i sin fotbollströja för några dagar sedan. Det var populärt:



Imorgon ska vi till nya restaurangen Texas Longhorn och äta middag tillsammans med ett annat par. Jag får väl komma med en recension sedan. På tal om det har jag varit till Korvgörans och ätit också, ris och räkor. De fick helt godkänt, portionen var enorm och priserna rimliga.

Kommentarer
Postat av: annkan

Hej!

Tror inte jag kommit mig för att kommentera hos dig förut.

Men vilken söt liten tjej ni har!



Nu ska jag kika vad du har gjort för fint i scrapväg.



Ha det gott!

2010-08-23 @ 17:43:44
URL: http://annkan.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0