Mera mera MERA studier!

Jag blev antagen till organisationspsykologin till vårterminen! Jiiihuuu!!! Det innebär att jag kommer läsa 15 hp organisationspsykologi vid Mittuniversitetet, 7,5 hp ledarskap i olika organisationer vid Högskolan på Gotland och 10 hp arbetsrätt vid Öppna högskolan på Åland nästa termin! Det, mina damer (och kanske någon herre) är helt enkelt toppen!

Med den här farten kan jag börja söka jobb till hösten om det dyker upp något intressant. Om jag inte får jobb fortsätter jag studera också höstterminen, vilket innebär att jag har lite tid på mig att söka jobb utan att behöva oroa mig för arbetslöshet och en långsam svältdöd.

För övrigt har vi haft en mycket mysig julhelg med en enorm hög med julklappar, en massa god mat och trevligt besök! Jag bjuder på en pulkbild på dotra.


Kommentarer
Postat av: Linda

Haha, hoppas du och ni slipper svältdöd.. det skulle bli så tråkigt.. :)

Postat av: Jonna

Haha, ja, det känns som om det skulle vara rätt jobbigt att dö svältdöden faktiskt! Det skippar vi! :)

2010-12-27 @ 21:45:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0