Lek, bokmärken & sjuka grejer

Vi hade besök av familjen J i onsdags och för första gången såg jag Ebba leka med ett annat barn, deras 2-åriga dotter A. Leka bredvid kanske är mer sanningsenligt.



Ikväll har vi varit på 40-års kalas till min mans vän U. Jag tillverkade ett bokmärke åt henne igår. Inte mycket för världen, men det var vad jag hann svänga ihop och tillsammans med en orkidé blev det en present.


Det högra bokmärket gav jag bort

Det här måste vara det vara det sjukaste jag sett på länge. Ändå tycker jag att jag ser en hel del sjukt mest hela tiden. Detta är ett tvklipp som visar Tiger Woods föredetta älskarinna, en tidigare porrstjärna, som nu tillsammans med sin advokat går ut i tv och kräver en personlig ursäkt av Woods då han ljugit och sårat henne.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0