Tackkort

Jag har tillverkat kort åt våra fina grannar som tack för kryssningen, som vi ju faktiskt blev bjudna på! Två grannpar mottog kort, men jag gjorde totalt fyra stycken. Tänker att jag säkert kommer få anledning att tacka någon annan också ännu.


Diverse mönsterpapper som jag klippt och monterat så att det bildar
ett landskap. Jag har målat svarta konturer med penna runt alla delar.
Solen, molnen, trädstammarna, trädkronorna, fåret, alptopparna och
vägen har jag målat med akvarellfärger och klippt ut. Fåret sitter fast
med 3D-kuddar. Texten är utskriven med en textapparat.

Här är en kul grej. Det finns en räknare som kan räkna ut hur svår- eller lättläst din blogg är. Min tycks då vara lättläst. Se hur det är med din blogg här: http://lix.se/index.php?f=1

Kommentarer
Postat av: Pamela

Min blogg är tydligen väldigt lättläst, barnbokslätt! :)

2010-02-24 @ 11:56:45
Postat av: Jonna

Pamela: ja, jag vet inte om man ska tycka det är bra eller bli orolig för sin skrivförmåga, haha!

2010-02-24 @ 12:16:04
Postat av: Linda E-J

och min blogg låg mitt i raden, medelsvår, normal tidningstext...

2010-02-24 @ 21:17:34
URL: http://www.lellesliv.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0