Året som var

När jag ser tillbaka på det år som varit ser jag en livsomvälvande förändring. Att bli mamma förändrar en i grunden. Kanske har jag blivit den det är meningen att jag ska vara. Prioriteringar, värderingar, mina vardagliga dagar- allt är annorlunda. Varenda detalj med Ebba är bra, ingenting önskar jag att vore annorlunda. Om jag fick skulle jag frysa tiden här och nu, för bättre än så här kan det aldrig bli.

En slideshow med bilder från det gångna året kommer här. Håll till godo, vänner.



Kommentarer
Postat av: JessicaS

Vilket härligt år 2009!

2010-01-03 @ 14:56:05
Postat av: Emilia Sundblom

Tänkte bara säga hej! Läste att du var nyfiken på vem som läser din blogg så nu vet du att åtminstone jag gör det emellanåt. Fick tipset av kusin din...den där Alexandra,så skyll på henne haha. Nämen, det är roligt att läsa bloggar ibland och ni tycks ju ha det riktigt bra! Sköt om er!

2010-01-04 @ 21:29:02
Postat av: Jonna

Välkommen hit, Emilia! Det är roligt att du ger dig till känna :)

2010-01-05 @ 00:36:43
URL: http://himmelapannkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0