Årskalender och lek

Häromdagen gjorde jag en årskalender. Jag saknade svart papper till ramen så jag kunde inte göra den färdig, men nu har det införskaffats och kalendern är klar. Jag lägger upp bilder på den, men jag vill också passa på att säga att jag sällan har egna kreativa idéer. När det gäller allt från matlagning till syprojekt till scrapbooking eller annat så är min idé allt som oftast snodd från någon annan eller någon annanstans ifrån, som en bok eller Internet. Vissa gånger är mina projekt närmast kopior av andras och andra gånger kraftigt förändrade.


Fina papper gör halva jobbet till såna här projekt. Lite lim, små stenar
och
siffror som jag kalkerat. Två små öljetter som kalendern ska
hänga i har jag satt fast i de övre hörnen
.




En bild på Ebba och min kära make från imorse lägger jag också upp. Är det inte trevligt med pappor som leker med sina barn? Jag blir lite extra kär i min man varje gång han bryr sig om Ebba.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0