Billydörrar & en liten Ebba

I fredags var jag till Ikea med pappa. Vi shoppade bilen full, det mesta till honom eftersom han håller på renoverar insidan av sitt hus. Jag köpte mest smågrejer; lådor till förvaring av scrapbookingmaterial, men också dörrar till Billybokhyllorna i arbetsrummet, i följande utförande:



Igår hade jag ont i nacken hela dagen (och idag också...), men kunde inte låta bli att sitta med huvudet böjt vid skrivbordet, i det nu faktiskt väldigt tilltalande arbetsrummet, och scrappa ihop ett kort till en snart 6-årig tjej. Bild på kortet lägger jag i vanlig ordning in på bloggen när mottagaren har fått det.

Min lilla bebis Ebba är inte så liten längre. Igår blev hon 9 månader. Här är en bild från när hon var alldeles nyfödd:


Mammas lilla sötnos!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0