Jag har det nog rätt bra ändå

Jag fick tag på den försvunna scrapbookingförsäljaren idag. Hennes son är döende i någon njursjukdom som han plötsligt fick återfall i precis när hon plockade ihop min order. Jag hörde honom i bakgrunden och han kan inte vara gammal.

Plötsligt kändes det som om mina bekymmer med diverse postpaket och liknande inte är så stora bekymmer. Jag har ju faktiskt en levande alldeles frisk liten bebis. Jag kan vänta med mina scrapgrejer tills hon orkar sätta dem på posten.

Allt är relativt, är det inte?

Kommentarer
Postat av: Linda E-J

ojdå, hon hade verkligen kris som du sade. Var tråkigt =(

Vi har det verkligen bra jo som har friska barn. Jag kan inte föreställa mig hur det skulle vara med svårt sjukt barn. jag tyckte ju så synd om agnes bara för att hon hade öroninflammation då hon bara var några månader. Det var inte kul...ujuj!!!

2010-01-22 @ 08:24:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0