Målfärg på näsan

Jobba på dagarna, fixa odlingslådor med jord och så grönsaker, måla hela huset, fixa tomtkanterna, lägga tråd längs hela trädgården för att att få igång Automovern (gräsklipparen), bygga altan och räcke på baksidan, planera midsommar som ska firas hos oss, städa huset...jodå, allt på en gång, precis nu, helst ska allt vara färdigt innan vi åker till Vörå 5 juli! (Jag kan se att jag har en prick vit målfärg på näsan, måste gå och skrubba den).

Jag tog mig tid att se på prinsessbröllopet igår. Oj, så vackert det var! De lyste verkligen av äkta kärlek! Daniels tal till Victoria var...ja, värdigt en prinsessa, precis det alla flickor vill höra.




Kommentarer
Postat av: mamma

Ja, jag tyckte också att det var ett väldigt fint bröllop. Viktorias tal på trappan till slottet var också fint, ja gripande! Jag såg allt på re-tv på söndag, vi var till Stockholm på lördag, var till Ekerö och stannade vid Drottningholms slott, en mycket ovanligt lugn resa, alla människor såg nog på bröllopet på TV eller i verkligheten...

2010-06-23 @ 12:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0