Sjukdomens tecken

Den här veckan går i sjukdomens tecken. I söndags fick jag ont i halsen, i måndags hade jag feber. Igår kände jag mig lite piggare även om jag fortfarande har ett moln i huvudet och stopp i näsan. Igår började också Ebba snora, imorse hade hon 38,2 graders feber. Lilla pyret ser helt vimmelkantig ut, är varm som ett element, röd i ansiktet och snoret är överallt. Hon somnade i min säng imorse, vilket annars aldrig händer, hon brukar vara som en studsboll i vår säng. Roligare kunde jag ju ha haft min sista lediga vecka. Tillåt mig att sucka.

Suck.





Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, vad fin blogg du har! Härligt med pioner, det är både snyggt och humoristiskt gjort! Det är så att man får lust att börja med blogg själv. Men jag hinner ju inte, så det får bli till "pensioneringen"...

2010-06-04 @ 07:51:20
Postat av: mamma/mormor

Jag tänkte inte på att mitt namn inte kommer automatiskt. Idag har jag skrivit några kommentarer, så de som saknar namn är kanske mina...

2010-06-04 @ 07:52:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0