Uppis

Gårdagen bjöd på en dagstur till Uppsala, tillsammans med tre andra tjejer. Vi tog morgonfärjan, vilket betydde uppstigning före klockan 6. Jag var ovanligt suddig i ögonen, till och med med tanke på det, men det blev bättre efter bilfärden till Uppsala då jag vilade ögonen en stund. Vi var till Ikea, shoppade i Gränby köpscentrum och åkte sedan till Fyrishov för ett välbehövligt bad. Till Fyrishov har jag aldrig varit förut. I sexan var klassen dit på klassresa, men mamma och jag försov oss och missade färjan... Jag trodde Fyrishov skulle vara större, men för oss vuxna räckte det ju förstås bra. På färjan tillbaka till Åland åt två av oss buffé, medan de andra två satt i kafeterian och var mer eller mindre sjösjuka. På nattkvisten besökte vi Arken, praktiskt taget nykter, men nog dansant.

Idag har jag varit trött. Det trots att jag sov till klockan 1. Nästa vecka jobbar jag måndag till torsdag. Borde gå och lägga mig för att orka upp imorgon.

Kommentarer
Postat av: Minna

Wohooo! Uppis! :)

2010-06-14 @ 17:47:59
Postat av: Jonna

Wohoooo!!! :)

2010-06-14 @ 18:36:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0