Hipp hipp hurra!

Denna helg har gått i bröllopets tecken. Eftersom jag inte samlat in alla tagna fotografier ännu så kommer dock detta inlägg ändå inte att handla om det. Men den som väntar på något gott...

Igår kväll var min kusin E och hennes sambo (blivande make) hos oss för middag. Min man tillagade maten och den var välsmakade som det oftast är när han kockar. Eftersom E fyller 27 år den 23 mars fick hon en present, närmare bestämt adressboken nedan:


Jag har klippt mönsterpapper, chalkat med chestnut roan och
limmat på spiralhäftet. Fjärilen och blombladen är limmade. Rosetten
knöt jag, sydde sedan fast i den bruna blomman med sytråd och
limmande fast på blombladen. De små rosorna är limmande.
Blombladen, den bruna blomman och de små rosorna är sprayade
med Glimmer Mist. De små stenarna är självhäftande.



Bokstäverna skrev jag på datorn, klippte ut och fäste med bokplast.

Kommentarer
Postat av: E

"Kusinen E" är en mycket stolt ägare av den fina adressboken ;-)

2010-03-25 @ 20:12:02
Postat av: Jonna

Haha...

2010-03-26 @ 18:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0