Nya gardiner

Det här orange tyget har jag beställt från Anttila. Det är meningen att det ska bli gardiner till vardagsrummet och hänga bredvid de tunna vita gardiner vi redan har där. Vi har orange kuddar i soffan, så jag hoppas tyget passar med dem.


Tyget och fondtapeten i vardagsrummet som tyget bör passa ihop
med. Blommorna på tapeten har mer orange i sig i verkligheten
än vad som syns på bilden.


Bredvid de vita gardinerna ska de orange hänga, inte som paneler
utan som vanliga längder.


Tror ni det blir bra?

Kommentarer
Postat av: Minna

Blir jättefint tror jag! du får komma å inreda mitt hem sen ;)

2010-03-04 @ 22:35:26
Postat av: Kika

Happy birthday to you!!!

2010-03-05 @ 07:00:40
Postat av: Linda

Grattis. Hoppas du får en fin födelsedag med mycket paket och överaskningar.



Bamse Kramar

2010-03-05 @ 14:33:46
URL: http://blogg.fotograflinda.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0