Bröllopsmässan

Jag ställde upp som modell på bröllops- och festmässan helgen som var. Det innebar hår, smink, klänning och modevisning både lördag och söndag. Jag är inte den som gillar att stå på scenen och visst blev jag nervös också denna gång, men jag tycker ändå det gick hyfsat bra (trots att jag snubblade 3 av 4 gånger på scenen!). Vi var ett väldigt trevligt gäng, jag tror alla hade roligt- och det är ju det som är det viktigaste vid tillfällen som detta!

Att bli omhändertagen en hel dag är helt okej. Här är frisyren fixad. Håret lockades, nålades fast åt ena sidan tillsammans med löshår och en orange blomma fästes.

Jag och min duktiga frisör Pamela.

Lindas tur att bli fin i håret. Hennes hår lockades och två diadem med
bling fästes uppe på huvudet.

Galna Ankis tur

Det var inte bara 8 brudar som skulle fixas, utan även en hel hög
med karonkatjejer.


Sandra sminkade.

Färdig! Inte trodde jag att jag skulle få stå brud igen...!

Se vad fina Linda och Anki blev!

Mingel i mässlokalen innan modevisningen.

Modevisningen började med vanliga kläder...

...sedan visades karonkaklänningar (ser hon inte ut som
en Hollywoodstjärna?)...

...och avslutades med oss brudar. Här är Linda och Chris. Chris följde alla brudar ut på scenen under söndagens modevisning.

Anki

När det var min tur hann inte Chris riktigt med, så han
sprang ifatt mig, till publikens förtjusning...!



Flera fina brudar

Allra allra sist gick vi alla en runda på scenen...

...med de rosor vi fick.



Uppradade brudar. Kändes lätt märkligt att inte vara den enda bruden.

Trappor och brudklänningar hör inte ihop, det var ett evigt snubblande
och tyguppfångande.


TACK ALLIHOP!!! Jag hade riktigt roligt och är glad att jag ställde upp!

Kommentarer
Postat av: Linda E-J

vilka fina bilder =)

tack själv för att du ställde upp och hade så roligt tillsammans med oss...

2010-03-22 @ 16:22:33
URL: http://www.lellesliv.blogspot.com/
Postat av: ramona

ni var jätte fina:))

2010-03-23 @ 08:25:47
URL: http://nordbergromlin.blogspot.com
Postat av: Cindy

Du va så fin så :-)

2010-03-23 @ 15:41:15
URL: http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad fin du blev! :)

Postat av: Susanna

Oj vilka fina brudar!

2010-03-26 @ 14:31:10
Postat av: Linda

åhh va fin du var :-) du passar verkligen som brud/modell. Va snygg du blev i håret. Alltid kul att bli lite omstylad. Du skulle sattsa på att bli modell.



Kramar

2010-03-26 @ 15:50:04
URL: http://blogg.fotograflinda.se/
Postat av: Jonna

Tack, tack! Vad snälla ni är! :)

2010-03-27 @ 10:03:17
Postat av: Pamela

Ja tack själv för att du ställde upp! Kanske vi gör om det igen?! :)

2010-03-27 @ 17:25:41
Postat av: Jonna

Pamela: det känns lite som att om man har gjort det här en gång så är det liksom redan gjort...

2010-03-29 @ 13:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0