Snabbscrap

Igår efter klockan elva på kvällen undrade maken plötsligt vad han skulle göra för kort till kollegan som går i pension imorgon. Han hade fått ett papper som det enligt order skulle tillverkas på och det måste lämnas in klockan 8 imorse. Jag som satt i nattlinne med grus i ögonen och precis hade tänkt gå och lägga mig tyckte förstås han kunde ha haft något bättre framförhållning (!) om han ville ha min hjälp med kortskapandet. Nu är jag ju en sådan underbart hjälpsam hustru (hrm...!) så jag och nattlinnet gick i varje fall till arbetsrummet och släpade fram scrapgrejerna för att tillverka detta kort.

Absolut inte det vackraste eller mest invecklade kort jag gjort, men med tanke på förutsättningarna så tycker jag själv att jag fick godkänt. Här är det:


Helt enkelt limmade delar på ett mindre lila papper. Den taggiga
cirkeln sitter på 3D-kuddar. Bokstäverna är självhäftande skumbitar.
Det är stämplar i hörnen som knappt syns på bilden. Jag var för trött
på att embossa dem.
Varför bilden är mörk? Kan kanske ha att göra
med att fotografiet är taget runt kl. 00.30 inatt...

Kommentarer
Postat av: Linda

ja du är verkligen en hjälpsam hustru... =)

2010-09-16 @ 20:55:35
URL: http://lellesliv.blogspot.com/
Postat av: Madde

haha, härliga karlar! :)

men fint kort!

2010-09-16 @ 21:00:33
URL: http://lillins.wordpress.com
Postat av: Jonna

Madde: ja, man måste ju skratta :)

2010-09-17 @ 09:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0