Kalas

Idag har vi kalasat här hemma. Maken fyller 34 år år imorgon och det ska ju firas förstås! Han fick en HTC Desire telefon av Granbergarna, inklusive mig själv och jag tror att den föll honom på läppen. Det är alltid roligt med nya leksaker.

För övrigt så är det rätt lugnt just nu. Vårterminen har börjat och jag pluggar som vanligt. Jag har sökt ett jobb som jag gärna skulle vilja ha, men inte tror att jag får.

Nästa lördag ska jag till Ikea med vännen L. Lördagen efter det blir det kryssning med Birka med grannarna. Så livet fortsätter liksom, i sakta mak...


Tummen upp från Ebba!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Skönt när livet går sin gilla gång,med lite roliga avbrott emellanåt.

ebba är så söt!!!

du kommer att få ditt drömjobb när det är så dags,det vet jag!

2011-01-30 @ 13:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0